Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. augusztus 15., szerda

El kell fogadni a betegséget is!

Aki kíváncsi rá, hogy pontosan hogyan éltem meg azt, hogy a fiam gluténérzékeny lett, illetve hogyan tudtam elfogadni, az itt olvashatja:
http://eddieblog.blog.com/2012/08/15/204/
Ha van kedved, ott is hozzászólhatsz!
Ma meglepődve tapasztaltam, hogy vannak olyan emberek, akik önként tértek át a gluténmentes étkezésre (na nem ez lepett meg), és bizonyos rosszallással fogadták ezt az írást.
Azt éreztem, hogy nem igazán értik, hogy akinek kényszerből kell így étkezni, vagy így étkeztetni a gyereküket, azok ezt nehezen tudják feldolgozni.
Jó, ők ezt azért csinálják, mert ezt tartják egészségesnek, én ezt megértem és elfogadom.
Mi azért csináljuk, mert muszáj...hát ezt én nem tudtam kitörő lelkesedéssel fogadni, bármennyire is tudom, hogy vannak ennél sokkal súlyosabb betegségek is.
Illetve tudom, hogy van aki ezt nem betegségként éli meg.
Azzal is tisztában vagyok, hogy sokan egy súlyosabb betegség után étkeznek különböző diétákkal azért, mert ezt tartják egészségesnek.
Nem volt szándékom az írással senkinek az érzéseit megsérteni.
Bár megmondom őszintén sokadik elolvasásra sem látok erre utaló nyomot, de talán mégis van...
Én látom a gyerekemet, elképzelem, hogy milyen érzés lesz neki egész életében, hogy másképpen KELL étkeznie, mint a többieknek, és ez nem öröm számomra:-(
Bocs! De ezt muszáj volt ide beszúrnom...
Azt is le kell írnom, hogy tévedtem, amikor ilyen önkéntes diétázó csoportba jelentkeztem, bár akkor még nem tudtam, hogy oda inkább csak ilyen embereket várnak.
Nincs is ezzel semmi baj...már nem zavarom őket.
Még azt is vállalom, hogy túl érzékeny vagyok.
De ha úgy érzem, hogy nem veszik jó néven, ha kimondom azt ami a lelkemet nyomja (ami szerintem senkit nem sért, csak az érzéseimet írom le egy betegség elfogadásának folyamatáról), akkor ott nekem nincs helyem...

Ja és tegnap sütöttem GM palacsintát Glutenix Alfa-mix lisztkeverékből.
Körülbelül ugyanúgy készül, mint a rendes tészta:
lisz
tojás
tej és szódavíz keverék
ízlés szerint só, cukor
A különbség annyi, hogy a tésztát sűrűbbre kevertem, és lapáttal egyengettem el a palacsintasütőben.
Isteni finom lett:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése