Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2016. július 12., kedd

Egy magyar hölgy, aki gyönyörű ékszereket készít Svájcban

Időnként bemutatok olyan magyar embereket, akik Svájcban élnek és valamilyen vállalkozásuk van itt, gyönyörű termékeket készítenek, amiket meg lehet rendelni akár interneten is.
KATT!

Itt van egy újabb ajánlat!
A bemutatkozása:

Az egyik legfontosabb, amit tudni érdemes rólam, hogy sosem voltam nagy ékszerviselő. 
Immár közel a 40-hez két olyan ékszerem volt, amihez nagyon ragaszkodtam. Az első a jegygyűrűm (érthető okokból), a másik pedig az első szerelmemtől kapott kis ezüst gót stílusú kereszt medál apró ezüstszínű kőberakásokkal. 
Előzőt 26 éves korom óta viselem, utóbbi azonban már 15 éves korom óta az életem része és nagyon ragaszkodom hozzá… de, hogy őszinte legyek, ennyi. 
Ezt csak azért mesélem el, mert saját bőrömön tapasztaltam, hogy bizony vannak olyan nők/csajok/lányok, akik nem érzik szükségét az ilyen csecsebecséknek, ami szerintem nem baj. Mindamellett… na, a végkifejletet kicsit később.


Jelenleg Svájcban élek férjemmel és 2 kisfiammal (10 és 11 évesek). 
Magyarországon tanítóként dolgoztam rajz, műveltség területtel. Mindig is szerettem alkotni, kreatívkodni. 
Legutolsó munkahelyemen a tanítás mellett színjátszót is vezettem, szóval bármi jöhetett, amihez fantázia kellett. Aztán az élet úgy hozta, hogy külföldre költöztünk. Itt egyelőre nem tudok még suliban dolgozni, de a házi munka nekem nagyon kevés volt. 
Így egy magyarországi barátnőm hatására elkezdtem érdeklődni a gyöngyözés iránt. Korábban készített nekem egy medált Swarovski kristályokból, én meg csak ámultam, hogy milyen ügyes. 


Nézelődtem az interneten (néha milyen jó, hogy van!), technikák után kutattam, először egyszerűket, majd egyre bonyolultabb és látványosabb projektekbe kezdtem bele, és ahogy szaporodtak az elkészített gyöngyékszerek, úgy döbbentem rá, hogy egy-egy színes karkötő, csinos fülbevaló (később már szettben is) milyen sokat dob az öltözéken. A sima fűzögetés után jött a gyöngyhorgolás. Azóta szinte meg sem tudok állni. Újabb és újabb kihívásokat keresek magamnak. A következő a menyasszonyi csokor lesz, amibe már nagyon szeretnék belekezdeni. Egyszerűen nem ismerek lehetetlent. 


Sokszor kérnek tőlem egyedi ékszereket. Elmondják, milyen stílust szeretnének, mik az elképzelések, és én örömmel elkészítem. Swarovski kristály, japán gyöngy, sterling ezüst, féldrágakövek… Ha a munka minőségi, az alapanyag miért ne lenne az?


Svájcon belül vásárokba is járok. Legközelebb Zugba megyek egy Handwerkermarktra, július 16-án, szombaton. Olykor magyarokkal is szoktam ilyen alkalmakkor találkozni, ez mindig nagyon jó érzéssel tölt el.


Visszatérve a végkifejletre… 
Bár fiatalabb koromban már-már ékszer ellenes voltam, és nyíltan vállaltam a véleményem, miszerint nincs szükségem semmi ilyesmire, ma már úgy érzem (ennyi szépség birtokában), hogy igenis képes egy jól megválasztott, ízléses ékszer még saját magunkkal is megértetni, hogy valóban nagyon szépek és különlegesek vagyunk. Van, hogy csak ez a pici lépés hiányzik az önbizalomhoz. Nekem bevált J. Próbáld ki te is!


Sajnos egyelőre saját weboldalam MÉG nincsen, így a Facebookon hoztam létre egy oldalt, ahol fent vannak a munkáim. (Sajnos a teljesség igénye nélkül, mert előfordul, hogy amit megcsinálok, azonnal elkel, és még lefényképezni sem tudom.)


Amennyiben megtetszik valami, esetleg egyéni elképelés alapján szeretnéd meglepni magad vagy szerettedet egy kézzel készített ékszerrel, akkor írj nyugodtan a következő e-mail címre:
Babyface


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése